Kwaliteitsmanager (32-36 uur)

36533
Opdrachtnummer
36533
Opdrachtgever
Belastingdienst
Datum
2 juni 2025 tot 31 december 2025
Uren per week
voor 34 Uur per week.
Status
Open
Regio
Gelderland
Functie type
Finance, Juridisch
Sluitingsdatum
9 mei 2025
Verlengingsopties
Ja, 1x 6 maanden.

Belastingdienst

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Apeldoorn

Introductie
Voor de Belastingdienst zijn wij op zoek naar een Kwaliteitsmanager (32-36 uur).
Opdracht inhoud

De interne beheersingsfunctie heeft tot doel in control te komen en blijven op het realiseren van de doelstellingen Klantgegevens. Deze doelstellingen zien op het juist, tijdig, volledig, rechtmatig en veilig leveren van diensten.

De doelstelling van de functie is het zorgdragen dat de huidige mate van control wordt gecontinueerd en daar waar nodig de mate van control wordt uitgebreid naar de wens van het management. Dit onder andere op basis van adviezen die door de Kwaliteitsmanager worden uitgebracht. Deze Kwaliteitsmanager is de hoeder van risicobeheersing voor de hele afdeling Klantgegevens (ong 400 medewerkers), naast geautomatiseerde processen, betreft het ook relatief veel handmatige werkzaamheden. Risico's inzichtelijk te hebben, te krijgen en maatregelen op te treffen is voor de afdeling zeer belangrijk gezien waar de afdeling voor staat. Voldoen aan AVG, BIO en Archiefwet is key.

De hoofdtaken van de Kwaliteitsmanager zijn als volgt:

  • Vult en onderhoudt het risicoregister van de afdeling en stuurt op maatregelen om in control te komen en blijven;

  • Rapporteert over de voortgang van de genomen maatregelen;

  • Zorgt voor afstemming met de desbetreffende stakeholders;

  • Rapporteert aan het management en maakt de rapportages op;

  • Adviseert het management op het gebied van risicobeheersing;

  • Werkt nauw samen met twee medewerkers van de afdeling die toetsingen uitvoeren;

  • Coördineert en stuurt deze medewerkers inhoudelijk aan;

  • Functioneert als vraagbaak voor de medewerkers.

Organisatie

Het cluster Service is onderdeel van het primaire proces en heeft als doel om de ouder te woord te staan, te helpen bij hun vragen en hen naar het behandelproces te begeleiden. Hiernaast wordt gefocust op de ontwikkeling van goede dienstverlening waarbij we de ouder en het kind centraal zetten en zorgen voor een goede afhandeling van de klachten. De afdeling Service bestaat uit verschillende teams; het Serviceteam, het Klachtenteam, het team Ouderinteractie, het team Brede Hulp en het team Acute Nood.

Competenties

  • Plannen en organiseren;
  • Overtuigingskracht;
  • Samenwerken;
  • Analyseren;
  • Initiatief.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een WO werk- en denkniveau, dit is aantoonbaar door een afgeronde opleiding op WO niveau en/of minimaal 3 jaar ervaring in een rol als kwaliteitsmanager of vergelijkbaar;
  2. Je hebt ten minste 5 jaar werkervaring met Risicomanagement(COSO) en AO/IC;
  3. Je beschikt over minimaal 5 jaar ervaring als adviseur op MT-niveau;
  4. Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met procesbeheer binnen een data gedreven omgeving;
  5. Je beschikt over ervaring met Risicomanagement COSO;
  6. Je hebt ervaring met AO-IC;
  7. Je beschikt over ervaring met BIO aspecten en autorisatiebeheer;
  8. Je hebt ervaring met AVG rechtmatigheid;
  9. Je beschikt over ervaring met Gegevensverwerking/Gegevensuitwisseling op grote schaal.
Gesprek

13, 16 en 27 mei as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.