Je vervult de rol van communicatieadviseur projecten in de breedste zin van het woord: van een strategisch communicatieplan, tot de operationele planning en het uitvoeren daarvan. Altijd met oog voor zowel de externe als de interne organisatie. Je biedt ondersteuning aan diverse projecten, maar zal soms ook de trekker zijn. Complexe CBR-vraagstukken worden door jou vertaald naar heldere boodschappen, toegespitst op ons zeer kleurrijke palet aan klanten. Denk daarbij aan beroepschauffeurs, brommerrijders, mensen die hun auto-rijbewijs halen, óf juist hun bevoegdheid verliezen. Aan jou de schone taak om al deze verschillende klanten te helpen om de juiste keuzes te maken in hun deelname aan een veilig verkeer. Hiermee lever jij een cruciale bijdrage aan de reputatie van het CBR.
WAT JE VERDER GAAT DOEN:
Ontwikkelen en realiseren van een communicatiestrategie en –plan voor CBR brede of strategische projecten;
Verantwoordelijk voor het organiseren van de omgevingsanalyse (factor C) en monitoring;
Aansturen van de communicatietrajecten rond complexe/divisie-overstijgende projecten;
Afstemmen en draagvlak creëren in alle fasen van het communicatieproces met in- en externe stakeholders over de communicatiestrategie en aanpak. Denk hierbij aan externe partijen zoals I&W, brancheverenigingen, zorgverleners, patiëntenverenigingen, OM, Politie, Belangenverenigingen;
Regisseren van de planning en het bewaken en beheren van het budget;
Creëren en ontwikkelen van communicatiemiddelen.
Naast bovenstaande verantwoordelijkheden is een onderdeel van je opdracht om de huidige situatie van het team communicatie en marketing te belichten en in kaart te brengen of en hoe we operationeel kunnen verbeteren. (Aantoonbare ervaring op dit gebied is een pré)
De afdeling communicatie en marketing, bestaande uit tien collega’s is onderdeel van het van het Expertisecentrum klant en communicatie (EKC). Het team draagt bij aan het communicatief maken van de organisatie, zowel intern als extern. Daardoor bevorderen wij de reputatie van het CBR en ook de verbinding met onze klanten en stakeholders en met alle medewerkers onderling. Ook zorgen wij voor een externe communicatiestrategie, zodat men het CBR kent, kan vinden en betrekt. Wij zorgen voor een verdere invulling van de rol van het CBR als proactief en onafhankelijk informatiepunt, zodat de CBR-klant zich goed geholpen voelt en in staat is zelf regie en verantwoordelijkheid te nemen.
Zsm na sluiting.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.