Manager HR, Communicatie, Juridische zaken (32-36 uur)

36456
Opdrachtnummer
36456
Opdrachtgever
Samenwerking A2 gemeenten
Datum
19 mei 2025 tot 19 november 2025
Uren per week
voor 34 Uur per week.
Status
Open
Regio
Noord-Brabant
Functie type
Interim management
Sluitingsdatum
6 mei 2025
Verlengingsopties
Mogelijk, maar nog niet bekend.

Samenwerking A2 gemeenten

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Budel

Introductie
Voor de Samenwerking A2 gemeenten zijn wij op zoek naar een Manager HR, Communicatie, Juridische zaken (32-36 uur).
Opdracht inhoud

Als manager HR, Communicatie en Juridische Zaken heb je een belangrijke rol in het transitieproces gericht op de doorontwikkeling van de GRSA2. Denk hierbij aan de basis op orde brengen en houden, verbeteren van opdrachtgever- en opdrachtnemerschap, bevorderen van goed werkgeverschap en de doorontwikkeling van de organisatie. Je hebt een visie op de rol van interne adviseur en samen met jouw adviseurs zorg je voor een professionele invulling van die rol en breng je hen verder in positie. Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega’s binnen de organisatie (MT) en de gemeenten.

Organisatie

De gemeenten Cranendonck, Heeze-Leende en Valkenswaard werken sinds 2004 op verschillende onderdelen samen. De samenwerking is genoemd naar de snelweg A2, de weg die onze 3 gemeenten met elkaar verbindt. De gemeenten bedienen samen een gebied met ongeveer 66.000 inwoners. Sinds april 2012 is de Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking (GRS) A2-gemeenten van kracht en is de GRSA2 een zelfstandig rechtspersoon geworden.

Onze organisatie zorgt voor de uitvoering van taken op het terrein van Werk & Inkomen (W&I), Financiën, Informatisering & Automatisering, HR, Communicatie en Juridische Zaken voor de 3 gemeenten. De organisatie bestaat uit 4 afdelingen, elk met een manager, en een staf met daarin o.a. de concerncontroller. Wij hebben geen zelfstandig kantoor, maar werken vanuit de 3 gemeentehuizen.

Competenties

  • Je bent een verbindend leider, die open en duidelijk communiceert;
  • Je houdt vast aan de ingezette koers en treedt waar nodig daadkrachtig op;
  • Je bent vasthoudend en zakelijk;
  • Je bent oprecht geïnteresseerd in je medewerkers en kunt vanuit een open houding goed luisteren;
  • Je stimuleert de persoonlijke groei van je medewerkers. Je kunt makkelijk variëren in stijl van leidinggeven, zodat die steeds aansluit bij de persoon en situatie;
  • Je bent servicegericht, weet wat de klant nodig heeft en beschikt over realisatiekracht.

Eisen en wensen

  1. Je hebt WO niveau;
  2. Je beschikt over ruime leidinggevende ervaring;
  3. Je hebt kennis van en/of affiniteit met de vakgebieden;
  4. Je beschikt over ervaring met accountmanagement;
  5. Je hebt ervaring met verandermanagement /processen en organisatieontwikkeling.
Gesprek

12 mei as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.