De aangescherpte DRIO-strategie 2025-2027 is vastgesteld. De visie, de missie en de belofte zijn opnieuw verwoord. Het resultaat is een organisatie die echt impact maakt op de veiligheidsaanpak. Nu moeten we die strategische kaders vertalen naar de praktijk. Daarvoor hebben we eerst een consistente identiteit te ontwikkelen van waaruit we ons verhaal gaan vertellen, Om zo echt de emotionele relatie tussen de organisatie, medewerkers, partners en afnemers te creëren.
Het gaat daarbij over het slim aangaan van relaties met onze medewerkers en onze externe doelgroepen. Daarvoor is een communicatiestrategie opgezet met zowel een extern als een intern plan.
DOELSTELLING:
Het doel van de communicatiestrategie is het vergroten van het zelfvertrouwen waarmee zij hun werk vervullen. Vanuit zelfvertrouwen kunnen ze nieuwe samenwerkingen aangaan. En met zelfvertrouwen worden de producten en diensten voor en de relatie met onze partners, stakeholders en afnemers beter.
Concreet betekent dit dat:
Elke medewerker in staat is keuzes te maken die bijdragen aan de positionering van de DRIO;
Elke medewerker begeleidt wordt in en kan werken vanuit het gedachtegoed “slimmer zijn en slimmer doen”.
VERANTWOORDELIJKHEDEN:
Identificeren van wensen en behoeften Teamchefs, partners en andere betrokken stakeholders;
Vertalen van deze wensen en behoeften in een aangescherpte visie, missie en belofte die praktisch te vertalen is naar het werk van medewerkers;
Faciliteren van workshops, interactieve sessies en medewerkersbijeenkomsten gericht op het creëren van Awareness, Desire en Knowledge over de aangescherpte strategie;
Faciliteren van workshops, interactieve sessies en medewerkersbijeenkomsten gericht op het meenemen in het veranderproces Lokale Intelligence;
Ontwikkelen content gericht op het visualiseren en communiceren van de nieuwe strategie, de verschillende projecten en manier waarop medewerkers daar een bijdrage aan kunnen leveren;
Aanmoedigen van de methodiek Design Thinking.
Zsm na sluiting.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.